top of page

ven., 30 de xuño

|

Lugo

HIDDEN// Lali Ayguadé Cia

HIDDEN// Lali Ayguadé Cia

Onde e cando

20:30, 30 de xuño – 21:30

Lugo, Parque da Milagrosa, Av. de A Coruña, s/n, 27003 Lugo, España

Acerca

‘Hidden’ conclúe a triloxía composta por Kokoro (2015) e iU an MI (2017), que reflexiona sobre a identidade. 

Esta última peza, fai unha  mirada a aquelas cousas que nos definen, pero que -co tempo- quedaron tapadas baixo o veo do inconsciente. Reflexiona con  a idea de que o noso presente difumina o pasado. En como a vida, que non se detén e empúxanos sen tregua, ao longo do seu camiño deixa un rastro de recordos. E en como estes recordos amontóanse entre os pliegues do cerebro, como o fai o po debaixo dos mobles. E quedan na sombra, escondidos baixo un tul artificial, de soño, de ilusión subxectiva. Porque o pasado é pasado, e o presente o distorsiona. Pero un día un home detense a mirar atrás. E desfai o camiño seguindo o seu rastro. Ás apalpadelas. Volve á casa da súa infancia decidido a destapar o seu pasado. A poñerlle luz. A evocalo. A sacarlle o po, ou sacarlle o intríngulis. Unha viaxe entre as súas pantasmas e tesouros de nenez. Entre os seus desexos e as súas debilidades. Entre a inocencia e o medo. Destapa o pasado, do mesmo xeito que un neno desenvolve un caramelo. Do mesmo xeito que un adulto abre unha ferida. Para atoparse. Para identificarse. Para reconstruírse.

Lali Ayguadé Company fundouse en 2013 en Barcelona. A súa directora, Lali Ayguadé, ten un percorrido internacional destacable polas súas colaboracións e traballos nas compañías de danza máis prestixiosas do mundo. Cun importante crecemento tanto a nivel nacional como internacional desde a súa creación, a compañía desenvolveu un importante repertorio de traballos de formatos diferentes: creacións propias tanto de sala (Kokoro en 2015, iU an A miña en 2017, Hidden en 2020) como de rúa e espazos non convencionais (Incognito, De camiño ao outro, Underneath, Gizaki), así como colaboracións con artistas como Guilhem Chatir (Here, 2018) e Joana Gomila (Sa Mateixa, 2018).

Comparte

bottom of page